sobota, 13 lipca 2013

Najnowsze karteczki Disney Księżniczki i Wróżki firmy Beniamin

Trzeba przyznać że w te wakacje jest prawdziwy karteczkowu wysyp. Najpierw nowe wzorki karteczek Monster High, karteczki z Violettą a teraz znalazłam zdjęcia najnowszych karteczek Disney Księżniczki i Wróżki od firmy Beniamin.
Karteczki te zostały wydane 28 czerwca czyli weszły świerzo na rynek. 

Mam nadzieję że wkrótce ukażą się na Allegro bo nie będę kłamać, te karteczki są wyjątkowo piękne i ja osobiście muszę je mieć w swojej kolekcji! :)
Karteczki są dostępne w formatach A5 i A6

Na temat  karteczek pokazanych wyżej nie mam niestety informacji. Są one na stronie Beniamina ale nie ma konkretnej daty produkcji czy wydania na rynek. Są one rozmiaru A5

Karteczki z wróżkami są w obiegu od 5 czerwca więc też są dość nowe. Na Allegro nadal się z nimi nie spotkałam. Seria bardzo ładna i nawet mogłabym wziąść pod uwagę zakup tej kolekcji gdyby nie karteczka z główną bohaterką, Dzwoneczkiem. Nie wiem czy wy to widzicie, ale Dzwoneczek jako jedyna ma swoją buzię w wersji 3D podczas gdy reszta dziewcząt jest w postaci rysunkowej. 
Może to i głupie ale takie coś mnie bardzo odtrąca, jestem po prostu perfekcjonistką xD
Karteczki są w formie A6, może istnieje też A5, lecz na stronie Beniamin.com.pl nie ma żadnych informacji o formacie A5.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz