środa, 10 lipca 2013

Karteczki Król Lew

Karteczki z pierwszej i drugiej części Króla Lwa:
 Nowa A6
 Nowa A6
A6
Ta karteczka musi być dość wyjątkowa. Wydaje mi się że pochodzi ona z czasów gdy karteczki do segregatora dopiero wchodziły na rynek a małe karteczki z notesików wciąż królowały. Jest ona blada, w kratkę i z obrazkem przedstawiający dorosłego Simbę i pawiana Rafiki. Tą samą ilustrację widziałam na karteczce z notesiku i podejrzewam że te karteczki miały tego samego producenta.
Mam jeszcze jedną karteczkę tego typu z Simbą i jego matką Sarabi i pamiętam że chciałam ją nawet wyrzucić bo myślałam że to podróba, ale teraz gdy mam cały pliczek powyższych karteczek wiem że są one po prostu bardzo stare i rzadko spotykane. Nie są one równie ładne co te późniejsze karteczki, ale z pewnością dobrze jest je mieć w kolekcji właśnie ze względu na ich wartość'historyczną tego hobby :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz