poniedziałek, 1 lipca 2013

Karteczki z myszką Minnie

Dość dawno temu pisałam wam o nowych karteczkach z myszką Minnie wydanych przez firmę Derform i o moim zamiarze kupienia ich. Trwało to dość długo, ale zdecydowałam się na nie i już mam je w swoim karteczkowym składzie :) Szczerze to nie jestem jakąś zagorzałą fanką Mickey'go i spółki, prawda jest taka że karteczki z tej serii są chyba najbardziej zaniedbanymi karteczkami jakie mam pod względem segregatora i koszulek, ale akurat te karteczki chwyciły moją uwagę. Wydają mi się być doprawdy przeurocze^^
 Oto jak się one u mnie prezentują:













W tym lub w przyszłym tygodniu dojdą do mnie nowe 'uniaktowe' karteczki,możliwe że nie które powtórki będę miała na sprzedaż, więc pamiętajcie zajrzeć na bloga w weekend lub na początku przyszłego tygodnia! ^^

1 komentarz: