piątek, 19 lipca 2013

Karteczki z Mulan

Ostatnio doszły mi 2 nowe karteczki ze starego,dobrego filmu Disney'a Mulan :)
Nie są to nowe wzorki, mam już takie, ale mają one innego koloru ramkę niż te wcześniejsze, a jeżeli chodzi o karteczki Mulan to staram się zbierać te pochodzące także z różnego druku.
Obydwie karteczki są rozmiaru A6:


Postanowiłam pokazać wam akurat dwa wydania karteczki z Mulan i Fa Zhu po to żebyście mogli zobaczyć o co mi chodzi dokładnie z tymi 'ramkami' ;)
Wydaje mi się że karteczki z niebieską obwódką były pierwszą edycją karteczek Mulan jakie wyszły, dalej były też żółte,czerwone i różowe. Trochę bez sensu i dla kolekcjonera trochę syzyfową pracą jest wyszukiwanie wszystkich rodzajów, ale to dodaje tylko pikanterii temu hobby ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz