czwartek, 11 lipca 2013

Karteczki Violetta

Violetta jest jednym z nowych seriali fabylarnych na kanale Disney Channel. Wygląda na to że serial jest popularny w Polsce gdyż Derform postanowił wydać nawet karteczki z postaciami z serialu.
Wczoraj karteczki ukazały się na Allegro:
Karteczki Violetta
Zdjęcie należy do sprzedawcy korob_pl

Mam wrażenie że Derform zaczyna wydawać co raz częściej nowe karteczki. Problem dla mnie jest tylko taki że ja osobiście w karteczkach tego typu nie gustuję :( W ostatnich miesiącach wyszły karteczki głównie z gier takich jak Lilla Lou, MovieStarPlanet,Stardoll,Moshi Monsters i seriali fabularnych Taniec Rządzi i teraz Violetta. Jeżeli chodzi o karteczki z postaciami rysunkowymi, głównie Disney, to jak dotąd Derform w tym roku wydał tylko te z myszką Minnie oraz karteczki z księżniczkami które ostatnio wam pokazywałam.
Byłoby świetnie gdyby Derform wydał karteczki z 5 sezonu Winx oraz z nowszych bajek Disney'a takich jak Zaplątani (wiem że Beniamin wydał kilka wzorów,ale mam wrażenie że Derform postarałby się bardziej), Ralph Demolka czy też Kraina Lodu która wchodzi do kin pod koniec listopada.

Takie są moje karteczkowe żale i jestem pewna że i inni starsi kolekcjonerzy mają ten sam pogląd na sytuację :)
Jednak też jestem zadowolona z tego że Derform wydał już tyle wzorów na rok 2013 bo mam wrażenie że w zeszłym roku było ich o wiele mniej. Pisząc do Derformu w 2012 roku dostałam nawet odpowiedź że chcą oni rzadziej produkować karteczki bo nie ma takiego pobytu, wygląda jednak na to że jest patrząc na te wszystkie nowe motywy które się jak dotąd ukazały ;)

Tak przy okazji moi drodzy, ci z was którzy zbierają karteczki Monster High mogą nabyć nowe wzory za dość małe pieniądze na Allegro. Wczoraj ukazał się nowy anons w którym sprzedawca sprzedaje wszystkie nowe wzory:


Muszę się przyznać że jeszcze ich nie nabyłam bo poprzedni sprzedawca liczył sobie zbyt dużo jak i za same karteczki tak i za wysyłkę do Szwecji więc stwierdziłam że poczekam na tańszy wariant który się  wczoraj wieczorem pojawił X) 
Zdjęcie jest własnością sprzedawcy kropkasklep_pl

Na koniec chcę ogłosić nowe głosowanie na blogu :) Przez dwa tygodnie możecie teraz odpowiadać na pytanie 'Czy trzymacie wasze karteczki w koszulkach?', zobaczmy ile z was z nich korzysta! :D

1 komentarz:

  1. Super post ! Ja mam te karteczki z Violetty kupiłam całym zestawem w sklepie.Mam dużo karteczek z Violetty.Ja mam karteczki w koszulkach ;)

    OdpowiedzUsuń