poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Błędy w karteczkach

Każdy kolekcjoner karteczek napotyka na swej drodze karteczki które mają błędy. A to karteczki mają źle nałożone kolory, kolory nie mieszczą się w konturach albo są kolorowe plamki po procesie drukowania. Nikt tego nie lubi ale niestety musimy się liczyć z takimi błędami i porostu trzeba liczyć na to że kiedyś uda nam się kupić lub wymienić na karteczkę idealną.
Ja chcę wam pokazać karteczkę która ma i błędy w kolorach oraz to że kolory wychodzą po za kontury.
Jest to karteczka mała z Megarą. Karteczka pochodzi z lat 90'ątych i całe dzieciństwo myślałam że każda mała karteczka z tym motywem tak wygląda. W 90'ątych latach miałam i małą i dużą karteczkę i zawsze zachwycałam się dużą karteczką a mała byłam po prostu z przymusu żeby mieć parkę. Dziś ku mojemu zdziwnieniu natrafiłam na karteczkę tego samego typu, tylko że kolory były o wiele żywsze, wszystkie trzmyały się w konturach itd. Nie powiem bardzo mnie to uszczęśliwiło. Teraz wiem że po prostu Gdynia była pełna tych błędnych karteczek ale to nie oznaczało że cały czas były tak produkowane. Po prostu Gdynia dostała dostawę z tymi gorszymi :)
       Po lewej karteczka normalna a po prawej karteczka z błędami. To nie jest tylko to że karteczka leżała na słońcu za długo i straciła kolory. Pamiętam że koleżanka mi dała tą karteczkę z jej nowo kupionego pliczku i wszystkie tak wyglądały. Niestety dopiero po tylu latach mam tą właściwą,haha :)
Na tym zdjęciu dokładnie widać że kolory wybiegają po za kontury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz