wtorek, 14 sierpnia 2012

Nowe karteczki z Monster High!

Mam dobre nowiny dla wszystkich kolekcjnerów karteczek Monser High! :D

Wygląda na to że firma Unipap wydała nowe wzory gdyż jak patrzyłam dziś na Allegro to jeden sprzedawca , 3kropki, ma kilka nowych motywów Monster High :D

Nie wiem od jak dawna są one dostępne do kupienia, ja sama przecież mieszkam w Szwecji wię nie mogę sprawdzić czy karteczki są już w papierniczych, ale wygląda na to że są od nie dawna albo dopiero się pojawią. 3kropki to na razie jedyny srzedawca na Allegro który je ma. Do Szwecji nie wysyła (raz się już pytałam), ale postanowiłam jeszczę raz się zapytać to może się zlitują nade mną ;D Jak nie to nie pozostaje mi nic inego jak czekać na innych sprzedawców z tymi karteczkami ;/
Oto i link do licytacji: Nowe Monster High

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz