piątek, 10 sierpnia 2012

Karteczki z Meridy Walecznej?

Dziś rano skontaktowałam się z firmą Unipap. Widziałam na Allegro zeszyty tej firmy z Meridą Waleczną więc postanowiłam się z nimi skontaktować na temat ewentualnych karteczek i oto jaką dostałam odpowiedź:
Jak na razie nie mamy co liczyć na karteczki z tej bajki gdyż rzeczy z Meridy można tylko w Biedronce znaleźć, ale jeżeli rzeczy papiernicze z tej bajki zaczną być sprzedawane też w innych sklepach to jest jakaś mała nadzieja że i być może zrobią karteczki z tej bajki! :D
Napisałam potem też do firmy St.Majewski gdyż przekierowano mnie tam, i jak na razie jedyna wiadomość jaką dostałam to to że sprzedają karteczki Monster High (dobrze wiedzieć bo nawet nie wiedziałam że to ta firma je produkuje). Wysłałam do nich prośbę o dokładniejszą odpowiedź, więc zobaczymy co z tego będzie :)

Pamiętajcie i wy żeby czasem wysłać maila do Derformu, Starpaka,Beniamina i Unipapu z pytaniami o karteczki. W ten spsób dajemy znać że wciąż są dzieciaki i starsi którzy zbierają karteczki i byc może częściej nowe wzory będą wydawane :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz