czwartek, 16 sierpnia 2012

Jak prostować kąty koszulek

Postanowiłam jednak dziś napisać jeszcze jednego posta :)

Zapewne macie koszulki które mają pozaginane kąty, i to ani nie wygląda estetycznie, no i nie ma co niszczyć rogów nawet samych karteczek.
Chcę wam poradzić jak prostować rogi koszulek, zapewne znacie tą metodę, ale na wszelki wypadek i tak o niej napiszę :3

Żeby wyprostować kąt wystarczy tylko włożyć daną zagiętą koszulkę między strony jakieś grubej książki, np encyklopedii. Ja mam słowniki polsko szwedzkie i do nich je sobie wkładam. Nie są one może tak ciężkie, ale i tak ładnie prostują kąty obwolut.

Oto i jak wyglądają rogi po i przed prostowaniem:
Kącik zagięty (nie lubimy! x/)
Wkładamy do grubej książki....
I na drugi dzień koszulka już się zrobiła prosta :3

 Ja co prawda jeszcze ją potrzymam w książce, ale różnica już jest duża. Nasze karteczki mogą się czuć już bezpieczne w swoim naprawionym ubranku C;
Ja w tej chwili prostuję w ten sposób wszystkie zagięte koszulki z segregatora Nemo w którym mam karteczki WITCH, Myszkę Mickey i Kubuś Puchatek. Jak może pamiętacie to pisałam że koszulki w tym segregatorze są bardzo zaniedbane, ale już ich kondycja zaczyna się poprawiać :3



1 komentarz: