niedziela, 26 sierpnia 2012

Karteczkowe pytania i odpowiedzi^^

Wczoraj od jednej z czytelniczek dostałam maila z pytaniami na temat karteczek, za jej zgodą postanowiłam dać jej pytanka i odpowiedzi tutaj a bloga bo może i to innych interesuje :)


1. Te folijki a5/a6 to są takie granulkowe ale śliskie czy granulkowe ale bardziej plastikowe twarde?

Koszulki mam bardzo różnych firm. Jakość obwolut zależy od firmy która je produkuje. Firma Patio która jest moją ulubioną firmą robi bardzo miękkie i gładkie obwoluty i są one granulkowo śliskie, Bantex który jest bardzo popularnym producentem kszulek ale ich bardzo nie lubię, za każdym razem jak dotykam ich mam ochotę wyrzucić segreator przez okno, a niestety dużo mam koszulek tej firmy bo na początku tylko takie kupowałam,haha xD Koszulki Bantex są plastikowe i twarde. Esselte z kolei robi koszluki typowo granulkowe (tak mi się zdaje). Nie są one ani za twarde, ani za śliskie. Kupując z Allegro podostawałam też dużo koszulek różnych, bliżej mi nie znanych firm które produkują typowo plastikowe koszulki ale ich nie lubię i nie mam wogóle w segregatorze.

2. Co robisz jak dostajesz karteczkę oklejoną taśmą? Zrywasz jakoś? Ja je w większosci prasuję ale z tym sobie poradzić nie umiem...

Przy zerwanych dziurkach  nic nie kombinuję bo jednak karteczki nie są ze zbyt wytrzymałego materiału robione i ja nie chcę pogarszać sprawy, sama kiedyś sklejałam dziurki moich karteczkek, ale teraz uważam że to jest bez sensu, i to wcale estetycznie nie wygląda, już lepiej po prostu naprostować zerwaną część dziurki (jeżeli jezcze jest, zazwyczaj wygina się do tyłu) i włożyć karteczkę do koszulki. Co do tych całkowicie sklejonych to poprsotu mam żal do siebie że nie przyjrzałam się lepiej zdjęciu z aukcji  i poluję na tą samą karteczkę ale tym razem w dobrym stanie xD

3. Masz jakąś informacje o tych co wyszły? Ja obecnie szukam karteczek i juz myślałam że mam nagą sailorkę to widzę u ciebie że w bieliźnie też jest...
Chodzi ci o karteczki z tylo z anime? Jeżeli tak to ja nie długo będę miała 12 nowych karteczek anime  firmy Em Pol i ku memu zdziwieniu była nawet karteczka z całkowicie nagą Usagi o której nawet nie wiedziałam! :o Nie mam pojęcia kto narysował ten rysunek, próbowałam szuka informacji  necie ale bez skutku :/
 Tak to za dużo nie wiem na temat starych kartek anime. Firma Em Pol była   przede wszystkim ich producentem a po tej firmie nic nie zostało :/ Wiem że kiedyś widziałam karteczkę z Ranmą 1/2 ale akurat kasy nie miałam aby kupić zestaw w którym była,blee Dx

To by było na tyle :3 W razie czego jak macie pytanka to piszcie na mojego maila lub w komentarzach i wtedy znowu napiszę takiego posta :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz