wtorek, 18 września 2012

Arielkowa fałszywka

Hmm nawet się nie spodziewałam że kopie karteczek są takie częste. Jak ja byłam mała to dużo tego nie było bo skanerów i drukarek na tyle dobrych nie było wtedy, a teraz podejrzewam że co drugie dziecko musi mieć w swojej kolekcji choć jedną fałszywkę xD

Tym razem podróbką jest tutaj karteczka z serii księżniczki z Arielką i Erykiem w ich strojach ślubnych. Na szczęście mam już tą karteczkę  więc nie jest mi żal tej podróbki x3
Dość ładnie zrobiona, równa,dziurki na miejscu, ale jest jeden problem, ta karteczka jest trochę przykrótka i nazwa Derform jest ucięta, a wiadome że sama firma by tak nie zrobiła...
Widać też różnice w jakości koloru. Oryginał jest o wiele ciemniejszy. I tak daję kciuka w górę za staranność tej fałszywki. Ostatnia którą dostałam była nie równo ucięta i dziurki były na odwal zrobione, przez co było widać zeskanowane dziurki prawdziwki x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz