wtorek, 18 września 2012

Nowe karteczki z Winx?

Jestem ciekawa czy i wy bToylibyście zainteresowani nowymi karteczkami Winx? Takimi z piątego sezonu? Karteczki Winx były kiedyś bardzo popularne, patrząc na statystyki bloga to ci którzy odwiedzają mnie przez przeglądarki szukają zazwyczaj za karteczkami z Monster High a nawet więcej za Winx! I pomyśleć że Winx nie doczekały się nawet karteczek z trzeciego i czwartego sezonu :s
Nie wiem jak wy myślicie ale karteczki z Winx w formie Enchantix,Believix i nowych Sirenix i Harmonix wyglądałyby przepięknie, jak małe dzieła sztuki!

Napisałam raz wiadomość do Derformu na temat nowych karteczek ale nie dostałam odpowiedzi. Mam zamiar nawiedzić ich jeszcze raz, tym razem będę chciała podać im adres bloga, żeby nawet sami zobaczyli jakie jest zainteresowanie karteczkami Winx.

Dlatego chciałabym was poprosić żebyście pisali w komentarzach pod tym postem czy chcecie karteczki z piątego sezonu Winx.
Jeżeli nie chcecie się wypowiadać to możecie po prostu zagłosować w sądzie która jest po prawej stronie, na też też w razie czego Derform może zwrócić uwagę :)

Potrzeba nam więcej karteczek z popularnych bajek żeby karteczki wróciły do mody. Monster High z pomocą Winxa napewno by ruszyły nową generację 7'letnich dziewczynek które lubią te seriale :)
Jesteście za karteczkami Winx do nowego sezonu piątego?
Tak czy Nie?
Odpowiadajcie w komentarzach lub głosujcie w sądzie! :)

1 komentarz:

  1. Oczywiście, że tak mam z nimi wszystkie karteczki. Hehe można powiedzieć, że jestem ich psychofanem. Mam również ich lalki, figurki, DVD, i gazetki. UBÓSTWIAM JE, SĄ GENIALNE

    OdpowiedzUsuń