sobota, 22 września 2012

Moje segregatory

W tym poście chciałabym wam pokazać jaki jest stan moich segregatorów, w sensie grubość karteczek itd.  Segregator z bajek Disneya musiałam już podzielić na dwa bo po prostu miejsca nie miałam na nowe karteczki więc podzieliłam segregatory na filmy z lat 90'ątych a w tym drugim karteczki z filmami od Królewny Śnieżki (1937)  do Arictocats (1970) w tym samym segregatorze są też karteczki z filmów z lat 2000 czyli zaczynając od Nowych Szat Króla (2000) do Zaplątanych (2010).
Segregator z filmami Disney'a 1989 do 1999
Czyli od Małej Syrenki do Tarzana
Karteczki  z filmami 1937 do 1970 oraz 2000 do 2010
Innymi słowy Królewna Śnieżka do Aristocats
i
Nowe Szaty Króla do Zaplątanych
Segregator z karteczkami Winx. Nie jest jeszcze taki gruby jak ja bym tego chciała. Trochę za mało kupuję karteczek Winx, ale mam zamiar od przyszłęgo miesiąca powiększyć sporo moją kolekcję jak więcej pieniędzy będę miała :)
Segregator z karteczkami Pixar, Wróżki, Witch i Myszka Mickey
Segregator z innymi bajkami typu Monster High, Kosmiczny Mecz,Anastazja, Sailor Moon, anime,Madagaskar i inne.
No i na koniec mój ostatni z dużych segregatorów, ten z księżniczkami. Jak widzicie czeka mnie kupno nowego segregatora, bo ten nie dł€go już nie będzie mieścił  kolejnych karteczek. Szczerze to już teraz   powinnam kupić nowy segregator ale poczekam z tym też do przyszłego miesiąca ;P

1 komentarz: