wtorek, 4 września 2012

Karteczka fałszywka

Hejka!

Chcę wam pokazać kolejną karteczkę fałszywkę jaką ostatnio trafiłam. Sprzedający raczej po prostu nie zauważył różnicy, ale ja od razu rozpoznałam że z karteczką jest coś nie tak. Osoba która zeskanowała karteczkę zrobiła to dość nie udolnie, bo karteczka ma dużo pozostawionego białego po boku czego oryginał nie ma. Nawet nie postarano się o zrobienie dziurek....

No cóż, ja robię jedno z takimi karteczkami, wyrzucam je po prostu do śmietnika, bo na co mi podróbka? No właśnie, na nic.
Dla porównania dałam prawdziwą małą karteczkę i podróbkę dużej.  

10 komentarzy:

  1. Hej :)
    ja roniez kolekcjonuje karteczki powiedz mi gdzie udaje ci sie zdobywac te cuda?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka^^

    Ja je zamawiam z Allegro, mieszkam w Szwecji więc niestety nie mogę w sklepie ich nabyć bo tutaj nie mamy karteczek :( Na Allegro można kupić i te nowsze i te starsze karteczki więc bardzo polecam tą stronę :) www.allegro.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy zbierasz również karteczki z notesików ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka!^^

    Niestety nie, nigdy mnie jakoś nie wciągnęły ze względu na ich jakość :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ponieważ mam około 25 szt takich karteczek(pinokio,król lew,pluto,kaczor donald itd) i pomyślałem że może będziesz chciała się wymienić w zamian za znaczki pocztowe szwedzkie :) Fajny blog pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. No niestety, gdyby to były duże karteczki to jeszcze co innego ale małe były zawsze mało interesujące dla mnie :( Spróbuj je sprzedać na Allegro? Z tego co wiem to ludzie kupują te karteczki za więcej niż 20 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może kiedyś je wystawię na Allegro albo zostawię na pamiątkę.Narazię chce umieścić zdjęcia na stronie forum kolekcjonerów rzeczy najróżniejszych.Jeśli chcesz się z kimś powymieniać to możesz tam się zarejestrować.Ludzie różne rzeczy zbierają np bilety,pudełka od zapałek albo korki od wina :)Pewnie sporo osób ma karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi ciekawie :) Wiesz może jak to forum się nazywa? Może bym znalazła kogoś kto by chciał się wymienić. Ostatnio wymieniałam się z pewną panią która zbiera opakowania po czekoladach, ja jej trochę Szwedzkich czekolad wysłałam a ona mi dużo rzadnkich karteczek, więc ja zawsze jestem chętna na wymianę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tu jest link do strony http://collections.pl/index.htm
    W dziale Inne jest temat o karteczkach.

    OdpowiedzUsuń