wtorek, 25 września 2012

Karteczki z Małej Syrenki

Dziś mam dla was posta z karteczkami z Małej Syrenki^^ Wreszcie udało mi się upolować karteczkę z Ariel i Sebastianem firmy Derform, miałam wcześniej małą a teraz mam i dużą dzięki czemu mam parkę :D
 Nowa A5
A5
Pamiętacie karteczkę z Króla Lwa którą wam pokazywałam kilka tygodni temu? Tą która jest bardzo podobna do tej tutaj? Nie wiedziałam że ta firma wyszła też z innymi karteczkami po za tą z KL. Ta mi się też o wiele bardziej podoba, bo wiem że istnieje taki obrazek no i że ten na karteczce jest identyczny do niego. Ta karteczka przedstawia Ariel,Flora, Sebastiana i paru jej przyjaciół z serialu (tak Mała Syrenka miała własny serial w 90'tych latach). Zaczynam też domyślać się co za firma ją wyprodukowała, i jeżeli dobrze pamiętam była to firma TNN. 

1 komentarz: