sobota, 15 września 2012

Koszulki na karteczki firmy Patio

Juz na wstepie musze sie przyznac ze w tym poscie nie bedzie Polskich znakow, bo zmienilam komputer i chlopak bedzie musial mi dodac Polski do listy jezykow,haha xD

No dobra, a wiec wczoraj doszly koszulki firmy Patio z czego jestem bardzo zadowolona bo jak wiecie bardzo lubie ta firme. Wczesniej od tego samego sprzedawcy zamowilam male koszulki i tez chcialam Patio, ale dostarczyli mi Bantexy ktorych nie lubie :( Moze nie mieli na skladzie bo jak widac tym razem sie posluchali. Oto sprzedawca od ktorego kupuje:
Koszulki A5
Mozecie go porosic o koszulki firmy jakiej chcecie i wtedy je dostaniecie :D
Obwaluty Patio sa duze i mile w dotyku. Polecam je! :))

Dostalam tez jednego maila gdzie osoba sie mnie pyta czy juz skonczylam ze zbieraniem karteczek i z prowadzeniem bloga. Odpowiedz brzmi nie! Ja nadal zbieram karteczki, i tego bloga nie zamkne nawet jezeli kiedys skoncze go prowadzic! Na razie co prawda blog jest aktywny a postow nie daje bo czekam na 2 zestawy karteczek, no i na razie pieniedzy nie mam na nowe karteczki, dlatego taka pustka na blogu ;D

2 komentarze:

  1. hejka, myślałam tak ostatnio o karteczkach, ponieważ mam ich sporo:) i tak myślałam, aby stworzyć stronę. i szukam teraz blogów o karteczkach i zbieram ekipe :) bo widzę, że każdy ma bloga który nie jest napisany przez samemu, tylko po prostu dodaje się nową notke. ja potrafie pisać stronę w języku html, css oraz coś tam java, do tego byłoby forum. co sądzisz o współpracy?:) napisz do mnie na gg 11197255

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!

    Ciekawy pomysł ale nie jestem pewna czy bym dała radę jeszcze angażować się w kolejną stronę, mam już 4 blogi które pochłaniają więksozść mojego internetowego czasu i nie wyobrażam sobie jeszcze opieki nad kolejną stroną xD
    Ja na razie zostanę z blogiem, w ten sposób mogę podzielić się moimi osobistymi własnymi zbiorami z innymi, a na stronę trzeba trochę więcej niż zdjęcia własnych zbiorów i kilka rad, karteczki na razie nie powróciły jeszcze aż tak żeby pisać o newsach czy zlotach kolekcjonerów :(

    Możesz mi co prawda przesłać więcej informacji na temat strony na mojego maila: miss_stitch626@yahoo.se
    Zobaczę, jeszcze się zastanowię nad współpracą, chociaż mówię, karteczki są trochę ciężkim tematem na stronę według mnie...
    GG niestety nie mam bo nie potrzebuję xD

    OdpowiedzUsuń