niedziela, 30 września 2012

Rozkładane karteczki

Już dawno miałam napisać tego posta ale cały czas mi z głowy wypadało xD
Chciałam wam pokazać moje dwie karteczki rozkładane, czyli takie które można otworzyć jak broszurkę i w środku znajduje się drugi, już większy obrazek księżniczki z jej ukochanym :)
Ja mam dwie karteczki A6 z Dżasminą i Kopciuszkiem ^^




Bardzo bym chciała żeby wyszła karteczka z wektorem Kopciuszka takim jak na kolorowance, wygląda naprawdę pięknie x3
Na razie obydwie karteczki trzymam w dużym segregatorze bo one nie mieszczą mi się do małych koszulek. Te karteczki są trochę zbyt obszerne, ale mam nadzieję że za jakiś czas uda mi się trafić na duże karteczki do parki :3


6 komentarzy:

  1. Ja mam taką z Królewną Śnieżką i mieszczą się do małych koszulek, musisz je mieć trochę szersze i najważniejsze, żeby były śliskie ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja właśnie mam dwa typy małych koszulek. Do tych Bantexowych które nie są śliskie (szczerze to ich nie nawidzę xD) to za Chiny nie chcą wejść, mam też śliskie i szerokie koszulki firmy Patio do których napewno by weszły, ale one są już zajęte, i trzymam w nich moje ulubione karteczki xD Będę musiała poczekać aż znowu będę miała nowe koszulki od Patio :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, ja nie pamiętam z jakiej firmy to kupowałam...
    Hm... czekaj, może skombinuję ci linka z Allegro ;)
    http://allegro.pl/obwoluta-na-dokumenty-a6-op-25-szt-i2637614456.html
    O, tak, firma Patio ;) to tutaj Ci się zmieści, bo jak pisałam mam taką małą ze Śnieżką i dopiero do tej wlazła xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde dzięki za linka! :D Ja uwielbiam tą firmę, ich koszulki są takie głatdkie xD
      Zapytam się czy do Szwecji wysyłają, jeżeli nie to będę musiała czekać na powrót sprzedawcy od którego zamawiałam ;/

      Usuń
  4. Zapytaj, a jak nie to możemy zrobić taki biznes, że ja Ci zamówię i wyślę do Ciebie, a Ty na konto przelejesz pieniążki i tyle ;]
    Jak już pomagać too na całego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za pomoc ale nie ma takiej potrzeby, sprzedawca zgodził się wysłać za granicę, teraz muszę czekać tylko do następnej wypłaty bo w tej chwili to ja jestem goła i wesoła, w tym miesiącu zaszalałam trochę z innymi rzeczami,haha xD
    Na przelew to ja bym w życiu się nie zgodziła bo nie mam Polskiego konta, a dodatkowa opłata by kosztowała 50 koron, więcej niż same koszulki i wysyłka kosztują x3 Dlatego zawsze wybieram opcję Payu na Allegro bo dodatkowej opłaty wtedy nie mam :3

    OdpowiedzUsuń