sobota, 29 września 2012

Karteczka z Księżniczką Aurorą

No cóż, miałam nadzieję że w tym tygodniu przyjdą jakieś nowe karteczki, ale zapowiada się że nic jednak nie dotarło do mnie :( No niestety...Mam nadzieję że coś dojdzie w poniedziałek, najwyższy czas to będzie..

Dziś mam zamiar zrobić małą przerwę w ciszy i dam dwa posty. Ten, w którym teraz pokarzę wam karteczkę z Aurorą której wszędzie szukałam, okazało się że dałam ją do segregatora z bajkami typu Mickey, Pixar, WITCH, Fairies i Puchatek a do tego segregatora jako tako rzadko zaglądam xD

Oto i karteczka:
A5

Drugi post na dzisiaj zostanie dodany tak po 15'stej i będzie on zawierał link do wideo z moimi karteczkami Witch. Mam ich na tyle że mogę nakręcić filmik z nimi a one też potrzebują trochę miłości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz