wtorek, 2 października 2012

Karteczki Księżniczki

Doszło dużo nowych karteczek wczoraj. Tematyka jest dość różna. Mam karteczki z księżniczkami (tak znowu,haha), karteczki z 90'ątych lat z różnymi filmami Disney'a, z Kbusiem Puchatkiem, Myszką Mickey i ze zwierzętami.

Dziś i jutro poświęcę na te księżniczkowe gdyż ostatnio i tak dużo o nich pisałam ;D
 A5
 Tutaj wymieniłam sobie dużą karteczkę na błyszczącą^
 A5
 Nowa A5
 Dość nie zwykłe że tak często widziałam tą karteczkę na Allegro, ale nigdy nie potrzebowałam zestawów w których ona była. Teraz akurat trafiła się wreszcie x3
 ^ Co do tej karteczki to byłam pewna że już mam  taką małą. Problem jest taki że nie mogę jej znaleźć o.0 Mam nadzieję że jej nie wyrzuciłam Dx
Nowa A5

Jutro dam zdjęcia małych karteczek księżniczkowych, a pojutrze już zacznę dodawać karteczki z innych bajek itd :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz