piątek, 26 października 2012

Karteczka z Atlantydy

Moim ostatnim ciekawym nabytkiem jest karteczka z Disneyowskiej bajki 'Atlantyda'. Polowałan na karteczki z tej bajki dość długo bo bardzo ciężko jest je zdobyć. Zawsze gdy była aukcja z zestawem karteczek na Allegro i wśród kartek była właśnie jedna lub więcej karteczek z Atlantydy to nie byłam jedyną osobą która chciała jdostać je w swoje ręce, gdy licytowałam na aukcję z tą karteczką nie było wcale inaczej xD Na moje szczęście wygrałam tą aukcję, i teraz jestem dumnym posiadaczem karteczki z Atlantydy <3
A5
Podoba mi się ten 'żelazny' i dramatyczny wygląd tej karteczki. Z tego co widziałam to wszystkie karteczki z tej bajki mają taki klimat :3 Trzeba przyznać że Derform się postarał co do wyglądu, może dlatego też są dlatego takie rzadkie? Nie wiem, ale mieszkając w Polsce nie słyszałam nigdy o tych karteczkach, dopiero teraz gdy moje zainteresowanie karteczkami wróciło i zaczęłam buszować na Allegro pierwszy raz styknęłam się z tymi karteczkami. Teraz zostało mi tylko jedno, dorwać  wszystkie motywy z tej serii oczywiście ;D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz