środa, 31 października 2012

Nowe karteczki A6 Monster High!

Z okazji  Halloween mam dla was bardzo przerażającą (w pozytywnym sensie)  wiadomość ;)

Kilka dni temu napisałam wiadomość do firmy Unipap, która zajmuje się produkcją karteczek Monster High.
Dostałam od nich bardzo przyjemną wiadomość, oto i kawałek dotyczący nowych karteczek:
(Kliknij na tekst aby go powiększyć)

Już nie długo, najprawdopodobniej pod koniec Listopada lub na początku Grudnia, pojawią się w sklepach nowe karteczki Monster High formatu A6! :D Nigdy wcześniej nie było karteczek A6 z Monster High więc jest z czego się cieszyć^^ Nie wiem co prawda czy te małe karteczki będą takie same jak te duże czy też będą one miały własne, unikalne motywy, zobaczymy niech to będzie niespodzianka! :3

Prawda że świetna wiadomość? :D 

8 komentarzy:

  1. Hej to ja Ania i Kasia ale teraz ponieważ zapomniałam hasło na moje stare konto oto i moje nowe i co by tu powiedzieć ach tak odkąd dostałam nowy telefon sony xperia tipo teraz cały czas coś dodaje na bloga co pare godzin nie tylko z karteczek więc zapraszam cię do przeglądania tak jak my przeglądamy twój blog i mam prośbę czy zechciałabyś zrobić mi gratis na mojego bloga nie tylko karteczkowego ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorry ominełam słowo czy mogłabyś nam zrobić gratisowy nagłówego na naszego bloga o disneyowskich ciuchach i innych rzeczach i karteczkach i diy i wiele więcej please odpowiedz ;D

      Usuń
    2. Niestety dziewczyny ale nie wykonuję takich zleceń ponieważ sama mam dużo na głowie :/ Zrobienie jednego header'a zajmuje 3 godziny a ja muszę zrobić na niedzielę header na mojego drugiego bloga nie mówiąc już o 10 komiksach które muszę zrobić do gazety na 12 Listopada oraz muszę dokończyć komiks na festiwal który będzie w przyszły weekend,szkoła,siłownia no i pisanie nowych postów by blog się nie znudził.
      Obawiam się że będziecie musiały same sobie poradzić bo ja po prostu mam całe dni zwalone i nie mam czasu na zlecenia tego typu. Wy też lepiej wiecie co chcecie na waszym headerze i same lepiej sobie wszystko dopasujecie, ja na razie trochę za dużo mam do roboty jeżeli chodzi o Photoshop, chcę też trochę od tego odsapnąć xD

      Usuń
    3. Przepraszam za zawracanie głowy :(

      Usuń
  2. No co wy dziewczyny, nie musicie przepraszać, ja się czuję trochę podle przez to że musiałam odmówić, ale nic niestety nie poradzę, do Grudniowych ferii będę miała urwanie głowy z różnymi pracami szkolnymi i po za szkolnymi, akurat wyjątkowo październik był wyjątkowo burzliwy dla mnie a listopad będzie jeszcze gorszy Dx
    Mam nadzieję że jakoś sobie same poradzicie, pamiętajcie że tutoriale na YT są bardzo pomocne, ja się z nich nauczyłam robić headery x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK, I nie ma sprawy wystarczy że też będziesz komentować raz na jakiś czas naszego bloga ;) o i masz stardoll ?

      Usuń
    2. Będę :3 Właśnie zobaczyłam waszą kolekcję ze Spongebobem i jest ona naprawdę śliczna! ^3^ Tak przy okazji zapraszam też na mojego drugiego bloga o podobenj tematyce co wasz: http://kawaiiania.blogspot.com

      Stardoll niestety nie mam bo mnie nigdy nie wciągały tego rodzaju gry, za to od 2005 roku jestem uzależniona od gry interentowej Neopets xD

      Usuń