poniedziałek, 22 października 2012

Karteczki Nomico

Właśnie sprawdziłam moje maile, i dostałam wiadomość od firmy Nomico która kiedyś była sławna za przeróżne karteczki z bohaterami Disney'a. Spytałam się  o ich przyszłość w branży karteczkowej i oto i ich odpowiedź:
(Kliknij na tekst aby go powiększyć)

Wygląda na to że Nomico w dalszym ciągu produkuje karteczki, ale raczej nie są to karteczki z bajkowymi postaciami które kochamy :c  Możliwe że w przyszłości znowu zobaczymy nowe karteczki z nowymi motywami, szkoda że Nomico nigdy nie wydało karteczek z Roszpunką, jestem pewna że był by śliczne x/
Zapytałam się ich też o pierwsze karteczki które kiedykolwiek wydali i były nimi karteczki z Króla Lwa. Wiedzieliście o tym? Jeżeli nie to właśnie dowiedzieliście się czegoś więcej o naszym ulubionym hobby, Nomico było pierwszą większą firmą która zaczęła wydawać kolorowe i kreatywne karteczki do segregatora i teraz już mamy potwierdzenie jaka bajka jako pierwsza została uhonorowana własną serią karteczek która zapoczątkowała nową manię ;3
Co prawda to raczej nie jest nic dziwnego? Ja osobiście obstawiałam na Króla Lwa, ale karteczki z Dzwonnikiem z Notre Dame wydawały się być jeszcze starsze ze względu na ich wzór mimo że dobrze wiem że KL wyszedł 2 lata przed DZND x3

Mam nadzieję że Derform też mi za jakiś czas odpowie bo ich także się spytałam o ich pierwsze karteczki. Jestem bardzo ciekawa i napewno wy też x3
Postanowiłam zrobić zdjęcia wszystkim karteczkom z Króla Lwa Nomico jakie mam. Najprawdopodobniej posiadam wszystkie wzory, ale do dwóch brakuje mi wciąż pary. :C








Miejmy nadzieję że kiedyś jeszcze zobaczymy nie jedną serię karteczek z tej firmy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz