sobota, 13 października 2012

Małe karteczki ze Stellą

Wygląda na to że wczoraj zapomniałam przeczesać mały segregator za Stellowymi karteczkami bo dodałam tylko te z dużego segregatora,haha. No cóż rzadko szczerze mówiąc zaglądam do małych segregatorów.
No dobra, oto i reszta karteczek z wczorajszego miotu:

 Nie jestem pewna,ale tą karteczkę chyba wam już raz pokazywałam? Trochę szkoda że Derform tak nadużył  takie same  wektory do tylu karteczek. Mogli zrobić mniej karteczek z dziewczynami w różnych pozach i potem poczekać na nowe sezony. Teraz to mi się tylko wszystko myli xD





Okazało się że do tej dużej karteczki z wczoraj znalazła się para w małym segregatorze! :D

8 komentarzy:

  1. od kogo masz tyle karteczek ? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! :3
      Ja kupuję je głównie z Allegro, nie które karteczki z 90'ątych lat zachowały się też z mojego dzieciństwa i moje pierwsze karteczki z Winx brokatowe oraz sam Winxowy segregator zamówiłam ze strony www.winx-club.pl która już od paru ładnych lat nie jest aktywna.
      Dużo więcej karteczek miałam w latach 90'ątych, ale większość wyrzuciłam jak miałam 12 lat czego teraz żałuję,bo od paru miesięcy znów zbieram karteczki xD

      Usuń
    2. Ja też miałam karteczki , ale gdzieś mi się zgubił, a niedawno koleżanka dała mi 3 segregatory ale musiałam podzielić się z innymi :v I mam 1. Ale dzięki za informacje ( oglądasz my little pony: fim? )

      Usuń
    3. Ah, rozumiem :3 Może się wciągniesz w zbieranie karteczek znowu? Ja osobiście niespodziewałabym się że jeszcze rok temu że mnie ogarnie mania karteczkowa znowu, ale jednak, po 9 latach wróciłam do tego hobby x3
      Oczywiście! :D MLP:FIM to jedno z moich ulubionych show w tej chwili^^ Ostatnio nawet napisałam maila do Starpaka, firmy która produkuje artykuły szkolne z FIM, i możliwe jest to że za jakiś czas będą dostępne karteczki z kucykami x3 Było by ekstra, od razu bym je kupiła^^

      Usuń
    4. Zbieram, zbieram, mam 2 segreatory, nawet dziś w szkole ganiałam koleżanki czy mają niepotrzebne x3 xD
      A to fajnie że może będą karteczki z MLP. Za brokatową AJ to moja koleżanka by dała sobie głowe urwać : D

      Usuń
    5. Haha, i jak, miały jakieś karteczki? x3 Tak przy okazji to jak wygląda teraz zbieranie karteczek w Polsce? Jak ja byłam mała to to był szał, ale ja dorastałam w pierwszych latach karteczek, czyli w 90'ątych latach xD

      Co do karteczek z MLP, to jak będziesz miała czas możesz śmiało wysłać emaila do Starpaka z zapytaniem czy zrobią jakieś karteczki lub zaproponować im tak jak ja i napisać trochę o popularności tej bajki. Trochę ich to ruszyło i jak dostaną więcej takich maili to karteczek zrobią dość szybki. Bronies mają wpływ na to co jest produkowane z MLP ;D

      Ja bym dużo dała za karteczkę z Rarity (mój ulubiony kucyk), ale nie powiem cała 6 na karteczkach by mnie ucieszyła xD

      Usuń
    6. Hmmm.. Jakoś idzie, moje koleżanki nadal zbierają, jedna ma 5 segrgatorów, 2 ma 2, 3 ma 1, czwarta ma 1 i tak dalej, więc to jeszcze żyję..
      A ja to bym za Lunę... Chodź przed Luną to Była Rarity moją faworytką. A bronies już szału dostają bo 3 sezon już w listopadzie :D

      Usuń
    7. Hmm, ciekawe, ostatnim razem kontaktowałam się z firmą Derform w lato na temat jakich kolwiek nowych karteczek. Odpowiedzieli mi że od czasu do czasu wypuszczają nowe wzory ale nie tak już często bo niby nikt tego nie zbiera, ale spodziewam się że jest nadal trochę kolekcjonerów C: Gdyby wypuszczali więcej wzorów z popularnych bajek to podejrzewam że od razu by się powiększyła liczba kolekcjonerów :3 No cóż, zobaczymy jak to będzie, mam nadzieję że karteczki MLP staną się rzeczywistością a nie tylko sugestią. W razie czego jak zobaczysz pewnego dnia karteczki MLP w twoim sklepie papierniczym to powiedz mi bo będę bardzo cieakwa ;D
      A no wiem że 3 sezon jest 10 listopada, sama nie mogę się doczekać xD

      Usuń