poniedziałek, 15 października 2012

Karteczki na sprzedaż

W końcu postanowiłam sprzedać kilka serii moich karteczek. Jak się może spodziewacie mam dużo podwójnych karteczek. Nie mam tutaj z kim się wymieniać, no i sprzedawanie karteczek też aż tak nie idzie (W Szwecji nie ma przecież kultu karteczek, i tak dziwne że karteczki Monster High i Winx tu schodzą).
Postanowiłam więc wystawić na sprzedaż kilka najlepszych serii jakie mam. Oto i one:

Mała Syrenka Derform
4 zł

Śpiąca Królewna Nomico
12 zł
Tarzan Derform
8 zł
Tarzan Nomico
5 zł
Król Lew Nomico
13 zł
Król Lew Derform
9 zł
Król Lew 2 Derform
5 zł
Mulan (Derform)
8 zł
Bambi (Nomico)
13 zł

Przesyłka za każdy z tych kompletów wyniesie 12 zł przesyłką ekonomiczną. Jak wiecie mieszkam w Szwecji i to jest niestety najtańsza opcja :( Też pytałam się na poczcie o priorytet, i za jeden komplet wyniosłaby 100 koron czyli 48 zł 0.o Do was należy wybór przesyłki. Jeżeli nie chcecie kupować całych kompletów, a potrzeba wam tylko kilku karteczek do kolekcji to nie problem! Wystarczy tylko mi powiedzieć i dogadamy się z ceną za wybrane karteczki. Dobrze wiem jak to jest gdy sprzedawcy nie chcą rozdzielać kompletów tylko po to żeby jak najwięcej się dorobić, i dlatego jako kolekcjonerka jestem skłonna sprzedać tylko te karteczki które wam są potrzebne :)
Mam też dużo karteczek z księżniczkami, i trochę z Winx. 
Formy płatności jakie akceptuję to Paypal i wpłata na konto bankowe WBK.
Wszelkie pytania piszcie w komentarzach lub na mój adres email: miss_stitch626@yahoo.se 



8 komentarzy:

  1. Haha xD myślę nad tym kompletem z Małej Syrenki, ale to jak liczę... hm... 16 zł
    Muszę to przemyśleć XD

    OdpowiedzUsuń
  2. No one mi też się podobają, to chyba najładniejsze karteczki z Małej Syrenki jakie wyszły według mnie :o
    Na spokojnie to sobie przemyśl :3 Niestety wiem że wysyłka jest dość wysoka, ale jak wiesz na to nic nie poradzę z faktem że jestem za granicą,haha x/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak bys miała jakieś manga/anime to ja jestem bardzo chętna! Moga być nawet lekko podarte.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, niestety z mangą/anime nie mam żadnych powtórek, mam tylko jeszcze księżniczki, ale tak to tylko te mam na sprzedaż co widać na zdjęciach powyżej x3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy któryś zestaw jest jeszcze dostępny? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sprzedane są już wszystkie??? czy jeszcze są jakieś z króla lwa plis

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, czy posiadasz jeszcze karteczki?

    OdpowiedzUsuń