sobota, 6 października 2012

Karteczki z samochodami

Rzadko bardzo piszę o karteczkach specjalnie przeznaczonych przede wszystkim dla chłopców x3 Tym razem zrobię mały wyjątek bo akurat takie dwie karteczki trafiła mi się ostatnio. Nie znalazły one co prawda domu w żadnym z moich segregatorów (oddałam je mojemu chłopakowi, a ten z kolei używa ich jako podstawki pod kawę i herbatę xP)
Te dwie karteczki które wam pokażę są jak widać z 90'ątych lat, i szczerze to ja je dobrze nawet pamiętam. U mnie chłopcy nie zbierali karteczek tak długo, tylko do końca pierwszej klasy podstawówki a i tak głównymi ich karteczkami były te z Herkulesa x3 To my dziewczyny ciągnęłyśmy to hobby aż do 5 klasy.
Na karteczce A5 widać mapę a na tej mniejszej jest motor.  Starałam się też znaleźć nazwę firmy która wyprodukowała te karteczki, ale nada, nic nie pisze na nich. Najpierw myślałam że to jest Derform, ale oni od samego początku dawali swoje logo na karteczkach, to samo się tyczy firmy Nomico, nie mówiąc o tym że te karteczki są większe i szersze od tych Nomicowskich.
No cóź, nigdy się nie dowiemy kto stał za tymi karteczkami, ale jedno jest pewne,napewno było trochę małych chłopców którzy ślinili się nad markami takimi jak BMW czy Bugatti na swoich karteczkach,haha ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz