sobota, 6 października 2012

Karteczka z notesu Pocahontas

Napewno wiele z was wie że szał na karteczki do segregatora zapoczątkowały karteczki notesikowe.
Gdy kupiłam ostatnio zestaw karteczek księżniczkowych, dostałam także jedną karteczkę notesikową z Pocahontas firmy Nomico z lat 90'ątych :3 Jak byłam mała nie wiedziałam nawet że Nomico robiło notesy z karteczkami , dopiero przeglądając Allegro natknęłam się się na Herkulesowe notesiki no i teraz na tą karteczkę x) Firma która jednak najwięcej notesów wyprodukowała to Z&Z.
Większość notesów z Króla Lwa było tej firmy z tego co pamiętam.
Jak widać ktoś włożył tą karteczkę do segregatora. Ma wyrobione dziurki, i nie są one raczej zrobione dziurkaczem tylko po prostu zostały przebite w segregatorze. Ta karteczka wyglądała by świetnie gdyby była rozmiaru A5 lub A6 ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz