czwartek, 4 października 2012

Karteczki Disney bajki

Dziś mam do pokazania karteczki z księżniczkami z ich własnych bajek. :3
Zacznę od Śpiącej Królewny:
 Od paru miesięcy już polowałam na dużą karteczkę do tej małej. Teraz w końcu ją mam :) Została mi jeszcze jedna karteczka ze Śpiącą Królewną firmy Nomico która nie ma parki. Tak mi się zdaje. Będę musiała uaktualnić strony z moimi karteczkami to zobaczę :3
Nową karteczką jest tutaj A5.
 Nowa A6. Dokładnie szczerze mówiąc nie wiem nawet czy powinnam je trzymać razem. Ta mała nie ma kratek, czyli jest deczko nowsza... Zobaczymy, jeżeli kiedykolwiek jeszcze dostanę w moje łapki karteczkę małą z kratkami to tej się pozbędę, ale potraktuję ją jako osobną karteczkę, na razie mogą być razem :3 
 A5
Teraz pora na Kopciuszka :) Karteczka na zdjęciu jest A6
 A6
Znalazła się jednak jeszcze jedna Aurora ;)  A6
 Karteczka z Aladyna A6
 Mała Syrenka A5. To moja pierwsza karteczka z naklejkami, wcale mi się tak nie podoba. Wygląda jak arkusz z naklejkami a nie jak stary dobry wkład do segregatora ;/
 No tu już lepiej. Karteczka A5 :)
Karteczka z Piękną i Bestią w stylu znaczków pocztowych.  A5
 Karteczka Pocahontas A5. Niestety jest ona dość blada i jak widać czas nie był dla niej zbyt łaskawy...
 W końcu jakieś karteczki z Mulan :) Długo już żadnej nowej karteczki z tej bajki nie miała, prawie nie możliwe jest teraz dostanie tych karteczek...
Trafiła mi się też karteczka mała firmy Nomico^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz