piątek, 12 października 2012

Karteczki z MLP: FIM?

Wczoraj wysłałam mail'a do firmy Starkpak i dziś dostałam od nich odpowiedź. Zapytałam się czy kiedykolwiek mają zamiar wyprodukować karteczki z My Little Pony: Przyjaźń to Magia. Nie którzy z was raczej znają tą bajkę głównie ze względu na dużą ilość dorosłych fanów tej serii.
Starpak jakiś czas temu wydał segregatora z MLP, która ja osobiście mam. Niestety nigdy nie wyszły żadne karteczki które by do niego pasowały, tak jak to robi Unipap z karteczkami Monster High.

Oto wiadomość jaką od nich dostałam:
(kliknij na tekst aby go powiększyść)

Wygląda na to że udało mi się ruszyć jakiś proces, bo pomysł na karteczki z MLP zostanie rozpatrzony.
Kto wie, może za parę miesięcy będziemy mogli nabyć do naszej kolekcji nowe karteczki z kucykami?
Trzymajmy kciuki! :) 
Stare karteczki Starpak z 3G kucykami z lat 2004-2005
Segregator z MLP:FIM


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz